Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Praktikus robogó elmebetegeknek

2011.09.20. 13:48 kőbájker

Az optikai tuning nem rossz dolog, sőt, igazán szórakoztató tud lenni, amikor lelkes ízlésficamosok szörnyeket kreálnak. Most azonban zavarban vagyok, hisz ezekről magam sem tudom eldönteni, hogy jó-vagy rossz. A múltkor írtam a moped-átépítésekről, amelyek arról szólnak, hogy jelentéktelen kis haszonjárművecskékből is lehet szépet, büszkeségre okot adó tárgyát kreálni.

A robogó átépítések már hasonlítanak az autók optikai tuningjához, egyszerűen azért, mert sok a műanyag. Persze ez nem csak arról szól, hogy felragasztunk egy spoilert, gyakran komolyabb futóműátalakítások is vannak a ruha alatt.

Természetesen ez is japánból jön, mint a Bosozoku: mondhatni, tipikus japán cuccok következnek.

A Honda Ruckus/Zoomer nem meglepő módon gyakori alany, hiszen a forma adja magát, szerintem a gyári gépkönyvbe is be van írva a kisbetűs részbe, hogy rakj alá bazinagy hátsó kereket.

Magyarország egyik legnépszerűbb nagyrobogó típusa a Suzuki Burgman: manapság könnyű összefutni túrázó robogós társasággal az utakon, és az biztos, hogy jelentős részük Burgman lesz. Naná, hogy a buherátorok nem hagyták ki a más piacokon Skywave-nek is nevezett típust.

A Honda Forza japánban igen népszerű. Amerikába Reflex, Európába Jazz néven került be, és tulajdonképen ez a régi Fusion utódja.

A viszonylag szolid járműből nem csak a szokásos átalakításokat készítik, hanem létezikegy egészen extrém projekt is, amely a Kybele Cyber Scooter névre hallgat. De hogy ez pontosan mi, kapható-e vagy, csak két példány (a képen látható narancs és egy türkiz) létezik, arról nem találtam infót.

A Honda Fusion kissé szögletes, nyolcvanas évekbeli formája talán a retró miatt nem bír elavulni: a mai napig gyártják a 86-ban még jövőt idéző, digitális műszerfalas gépet.

A népszerűséget az is mutatja, hogy nem kerülhette el a pimpelést: a durva beavatkozás helyett inkább a csinosított darabok a jellemzőek.

A Yamaha Morphous/Maxam önmagában is durván néz ki, de gyári állapotában inkább valami elképesztő elegancia sugárzik belőle, míg a két Lambo-sárga szörnyeteg már az extremitás irányában tolódott.

A nálunk is méltán népszerű Yamaha Majesty. A viszonylag szolid formából valami egészen mást is ki lehet faragni, mint ahogy a képes is mutatják. A kérdés, érdemes-e?

Hogy mindeme porig ültetett szörnyűségek hétköznapi használhatósága milyen, azt csak találgatni lehet. Kipróbálni nem hiszem, hogy lesz alkalmam, mert európában az ilyesmi ritka madár. Nekünk maradnak a külsőleg szolidabb, de annál praktikusabb átépítések, mint ez a brutális T-max

18 komment

Címkék: yamaha honda tmax suzuki fusion burgman morphous majesti

süti beállítások módosítása