Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Csodálatos ritkaság, amit még nem láttál

2014.12.09. 15:40 kőbájker

suzuki_sw1_2.jpg

A robogók világában nehéz igazi kuriózumot csinálni, de a Suzukinak sikerült, az SW-1-el. Persze ha jobban megnézzük, tulajdonképpen ez nem is hagyományos robogó, inkább annyira robogó, mint a Simson Schwalbe.

Igazából egy rendes motorkerékpár: elöl a blokk, rendes, motoroknál szokásos szekunder hajtás, konkrétan szíjjal.

suzuki_sw1_4.jpg

Azaz nem CVT automata, hanem kuplungos-váltós motor. A tank áltank, benne pakolható üreg, a valódi üzemanyatartály az ülés alatt.

Mondom én, hogy Schwalbe!

suzuki_sw1_5.jpg

A blokk tekintetében van némi katyvasz. Nem sok infó van az SW-ről. A sugallat nekem a motorkatalógusból jött, ahol az egzotikus japán újdonságok között említették, kvázi kis színes szinten. A neten olyan infókat találtam, hogy sor négy 250-es, de szinte kizárt, hogy egy ilyen motorkába sornégyes blokkot tegyenek. A blokk maga sem úgy néz ki, legalábbis ami látszik belőle. Sokkal valószínűbb, hogy ez a GN 250 eredetű kétszelepes egyhengeres. A videón egyértelmű a hang.

Elöl, 16, hátul 14-ös kerekeken gurul, amiből a hátsó egész masszív, 140-es gumi. Persze kell is, mert az összetömeg nem csekély: 183kg szárazon, az már erősen díványrobogó kategória. A 20 lóerős motor állítólag 2 litert (!) eszik százon.

A műszaki részleteket azonban kétségkívül háttérbe szorítja a kulcsín: a forma egyedi és elképesztő.
Egyébként a modern veteránmotornak kinéző veteránmotor valójában majdnem veteránmotor, mert 1991-ben jelent meg.

suzuki_sw1_1.jpg

komment

Címkék: suzuki kis színes sw-1

süti beállítások módosítása