Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

A megkerült robogó

2014.08.20. 10:44 kőbájker

 

Csörög a telefon, Spalya hív, hogy emlékszem-e a lopott Jog-jára, mert meglett, és nem semmi a sztori: van benne rendőr meg minden. Mondom oké, megírom, de mire hazaértem, átküldte mélben, ami nagy előny, mert időm mint a tenger, és tudsz te itt tengerről Magyarországon? A földöntúli mázli története minimális szerkesztéssel alant.

Jog 27v.jpg
Szóval, megyek békésen dolgozni, motorral. Balra igazoltatnak a rendőrök a Régi Fótin. Lassítok mert bizonyára gyorsan hajtok. Nézem, hogy egy robogóst igazoltatnak. Közelebb érek, látom, hogy az az én lopott robogóm. Na mondom, megfordulok, nehogy véletlenül elengedjék a fiatalembert.

Köszönök illedelmesen, majd gratuláltam a kiváló munkájukhoz. Néznek rám kérdőn. Mondom: az ott az én motorom. Még furábban néznek; a fiatalabb rendőr elkezdi lapozgatni a papírt. Kérdezi én vagyok-e. Mondom igen. Nem hitte el, elkérte a papírjaimat. Ezután tényleg meglepődött.

Majd odaadtam az adásvételijét a robogónak. Azon még jobban meglepődött.

Szóval örültünk mind a hárman - a két járőr meg én. Valahogy a fiatal srác nem annyira. Akiről kiderült: nincs jogosítványa, nincs adás-vételije, nincs biztosítása és még a suliból is kicsapták, biztos, mert túl tehetséges volt.


A hiányzó kulcsra azt mondta, most hagyta el. Persze egy lámpa kapcsolót még volt ideje gyorsan felszerelni a gyújtáskapcsoló fölé. A robogót a bátyja vette - kicsit nehezen ment neki a hazudozás, legalábbis nem okos dolog belerántani a tesót is.


Nem is nagyon hallgattam, nehogy még zavarba jöjjön. Szóval megegyeztünk, hogy a rendőrök beviszik a srácot, én rakjam le a nagymotort és guruljak be a robogóval a kapitányságra. Csak még várjuk meg a motoros járőröket, nehogy kíséret nélkül menjek.


Hát így szépen elmentünk a kapitányságra; a motorosok rendőrök is nagyon jó fejek voltak.

Kérdezték, hogy én így szoktam-e bukósisakkal és csizmában, meg bőrkabátban buszozni, vagy hogy kerültem harci díszben oda az igazoltatás helyszínére. Aztán a helyzet tisztázása után bejutottunk az kapitányság udvarára. Mi fel, a kedves kölcsönrobogós pedig lent maradt a rácsosban.

Egy jó fél óra eltelt, majd megjelent a kapitányságon egy anyuka a kislányával, és nagyon keresett egy fiatal gyereket. Pont hallottam a teljes nevét, korát, miegymást. Okos család.

Azóta itthon a motor. A gyújtáskapcsolót megjavítottam. Kell bele előre egy izzo. A műanyagok kicsit a megsínylették az ideiglenes tulajdonost, de nagyjából menthető.

Felnyitom az ülést. Első körben az aksit nézem. Jól be van feszítve a negatív pólushoz a szemessaru. Nem sikerült lekötni és visszakötni anélkül, hogy el ne hagyta volna a csavart. Pótolom, de az az érzésem, hogy valami hiányzik. Hát nem kiszerelte a komplett 2t olajtartályt? Komolyan mondom... kösse ki a hülyéje, neki egyszerűbb keveréket pacsmagolni. De miért kell kiszerelni?

Hát most vadászhatok 27V Jog olajtartályt. De szerencsére a Red Service épp nemrég bontott egy 27v-t. Majd megyek guberálni.

komment

Címkék: lopás kis színes

süti beállítások módosítása