Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Adok pár stílustanácsot a stílusguruknak

2015.07.29. 10:56 Zomborácz Iván

A Vespa itthon egyfajta kiegészítő. Több, mint egy robogó, mert a robogó arról szól, hogy milyen olcsón letudni a rövidtávú közlekedést. Ahogyan a Breitling sem azért van a csuklón, hogy mindig tudjuk a pontos időt, és Tom Ford Pavlost sem tesz kizárólag azért a fejére senki, mert vészesen süt a nap, szóval a Vespába is könnyű többet belelátni, mint a belépő szintű közlekedést.



Tehát a Vespa egyértelműen több, mint egy robogó, amolyan divatcikk, amivel ha úgy van, el lehet menni ide-oda. Úgy értem, ha normális darabot veszünk, és nem egy vészes romhalmazt, de ez tényleg egy mellékszál, amúgy kijelenthetjük, hogy a többség valami pluszt lát a Vespában, és azért veszi.

Akkor a Vespa piperkőc motyó lenne? Elképzelhető, hogy igen, de az őshazájában csak a leggázabb arcok pózolnak vele kávézó előtt, sőt, Római vakációsat is csak a turisták játszanak, akik távolról ugatják az igazi digóságot.

Mert aki nem Desing Terminál értelemben stílusos, hanem ösztönösen, tehát aki nem csak felveszi az extravagáns ruhát, hanem hordani is tudja, az már rég nem öltönyben és Oxford szabású cipőben csorog vele kávézótól kávézóig, hanem tuningol és gyorsul.

És aki igazán érzi a ritmust, annak az sem áll rosszul, ha kicsit túltolja. Például itt van ez a videó, amit Sipos úrnál láttam először. Először ugye az üti ki a szemet, hogy mekkora kitámasztó van a Vespán. Mint egy Pro Stock dragbike-on, a kipufogó meg egyenesen paródiának tűnik. Pedig nem bosozoku, hanem a teljesítmény miatt ilyen, jó eséllyel kiszámolták, és így adta ki - vagy ilyenre tudták megcsinálni.



Aztán feltűnik, hogy mennyire helyén van a stílus! A romos ház és a normcore szereplők mutatják, hogy az igazi egyéniség belülről fakad.

Persze a 2015-ös nyár trendje szerint megengedhető a farmerben és zakóban, vagyis helyettes államtitkár outfiben való vespázás, de akkor is szükséges a szigorú tuning, különben könnyű seggfejnek tűnni. Érdemes ilyen esetben a vezetési stíluson is változtatni, ha gondban vagyunk, akkor hívjuk segítségül Nicola L'impennatore-t, aki segít eligazodni a divat útvesztőiben.


Ajánlom még ezt a videót, ami ugyan közel sem annyira mozgalmas, mint az eddigiek, de legalább több gyorsulásra épített Vespa is megfigyelhető rajta, így mindenki megtalálhatja a neki leginkább tetszőt. A Youtube és a Google egyébként elég jól belőtte az érdeklődési körömet, és ki is dobott egy 24 órás Vespa versenyt is, aminek kapcsán tényleg nehéz megállni, hogy ne kezdjek azonnal Le Visontáról sztorizni.

komment

Címkék: tuning drag vespa

süti beállítások módosítása