Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Simsonok, de milyenek!

2015.03.26. 12:19 streetsta

Ha Pistike nem mondja szombat este, hogy nézzem meg a Schwalbékat, sosem látom ezeket az elborult gépeket. Igaz, átépített Schwalbéből így is volt elég sok, de mikor Pistike egy mondaton belül használta a Simson, a turbó és a sornégy szavakat, már vágtáztam is a szomszéd pavilonba. Nem tudom, hpgy a nagy placc közepén hogy nem vettem észre őket, vagy kétszer elsétáltam a stand mellett. Mindegy, szerencsére meglettek, így meg tudom osztani a látványt. És ha már az ínyencségeknél tartunk, mutatok mást is.

IMG 0206

Alternatív falusi életkép, ahogy azt a srácok elképzelték. Hiba a képen: sehol egy PB-gázpalack. Én anélkül falun még nem láttam Schwalbét
IMG 0195
Nehogy valaki komolyan vegye az ilyen építést, ezek poénok, fillérekből, de saját munkával és kreativitással kivitelezhető, önjáró poénok. És igazából jól is néznek ki, csak haszontalanok, ezzel már nem megy ki az ember a gátra pecázni
IMG 0198
Na jó, ez azért többe van mint pár fillér, bár azt nem tudni, a turbósított sornégyes tényleg működik-e. Én mondjuk őszintén remélem, hogy nem...
IMG 0202
... mert ilyen futóművel a turboléghűtéses gyári blokk is életveszélyes fegyvert csinál belőle. A peres gumi és a zártszelvénnyel kitámasztott villa nem a biztos úttartás záloga
IMG 0204
Ez a Schwalbe valamikor nagymotor lehetett, ezért a már megkopott vizsgamatrica. Nekem a lakkfilccel elkövetett, vicceskedő magyarázó feliratból már sok volt, de ki vagyok én, lehet, hogy igazából szükség volt rá
IMG 0214
Művészien antikolt kaszni, alatta tökéletesen fényezett váz és motorblokk
IMG 0209
A sufnirészletein is érdemes időzni kicsit. A Simson Star is jó alap a mókázáshoz, de vigyázni kell...
IMG 9875
...ha ráül egy felnőtt, az elrontja az arányokat. Mint közlekedési eszköz, haszontalan, de találkozókon a büfé és a kiállított autók közötti ingázásra hibátlan
IMG 0104
Ezért jó, hogy a Vespák máig lemezből készülnek: még egy modern darabból is lehet retro-patkányt savazni
IMG 9325
Az EMAT-pavilonban találtam erre a motorra. Csak álltam előtte, és próbáltam megfejteni, mégis, mire gondolt alkotás közben a művész
IMG 9384
Semmi új nincs ebben a formában, hasonlókat tizenéve csinálnak, és ez így van jól. Egyszerűen tökéletes aányok, dögös kiállás. Kéne
IMG 9711
Sokan egyszerűen elsétáltak előtte, én is. Aztán észrevettem, ez nem csak egy újabb, mattfeketére festett Harley bagger: egy V-Rod, dobozokkal és denevér-idommal. Kimondottan tetszik a koncepció, bár a dobozokon keresztül vezetett kipufogó nem tűnik jó ötletnek
IMG 9489
Utópia a múltból: így nézhetett volna ki a Pannonia, ha nem szüntetik be a gyártását, a gyár kap pénzt fejlesztésre, ha a politika nem ítélte volna el az ilyen pazarlóan nagy motorokat, ha... Szóval, soha a büdös életben, de teljesen jó a régi Honda futóműelemek és a dekadens 500-as, sornégyes kétütemű harmóniája
IMG 9492
Ez már utópiának is hihetetlen: a vízhűtés még csak-csak, de a nagy kerekek és fékek a nyolcvanas évek elején is meghaladták volna az álmodozók fantáziáját. A művészien kivitelezett építést és a csodálatos kipufogót látva azt kívántam, bár csak valaki berúgná, és nehéz kék füstbe borítaná vele a pavilont .De tényleg, micsoda pokoli hangja lehet?!
IMG 9580
Amíg a népek bent, a pavilonokban taposták egymás sarkát, kint ez ment. Az ember hajlamos azt hinni, hogy ha 6-8 ember ugrál vagy tíz méter magasra, az már-már természetes. Hiába ugráltak a srácok lazán a pavilonok teteje fölé, ez azért nem olyasmi, amit akárki utánuk csinál

komment

süti beállítások módosítása