Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Brutál Zoomer

2014.07.13. 16:10 kőbájker

brutál zoomer 5.jpg 
A Honda Zoomer azon kellemetlen esetek közé tartozik, amit robogóként nagyon tudok értékelni, teljes mértékben szimpatizálok a koncepcióval első látásra, de kipróbálni sosem tudtam, mert itthon nem nagyon van senkinek.

brutál zoomer 1.jpg
Mások viszont nemhogy kipróbálják, de át is építik, csúnyán. Olykor egészen brutálisra.
Egy törzsolvasónktól kaptam ezeket a képeket, akit szintén nem nagyon fognak meg a seggrakéták, de erre ő is azt mondta, hogy húbazeg.

brutál zoomer 4.jpg

Az Amerikában készült cucc (épp ezért ott Ruckusnak hívják) porig van ültetve, amitől igen hosszúnak tűnik, de nyugi, hosszú is, hiszen a kereket blokkostul hátrébb tették. Nem is gondolná az ember elsőre, hogy ez ötvenes, igaz, csak volt, mert már egy 200 köbcentis blokk figyel benne.

brutál zoomer 3.jpg
Nem mondom, hogy nem estek itt-ott túlzásba, mert de, az eredmény mégis impresszív a pszeudo-csutkakormánnyal, a széles hátsó krómfelnivel és a nemtudomhogyhívják típusú gumival, amikor a gumi oldalfala kerek, hogy az egész cucc szélesebb legyen, mint a valós futófelület.

brutál zoomer 6.jpg
Van itt minden, mint a búcsúban: speckó első és hátsó futómű, fékek, versenyvariátor, könnyítések, négyszelepes hengerfej, nagyon trendi bandázsolt csonk-kipufogó, a Louis Vuitton mintás ülésnél azonban kicsit hánytam.

Építs te is ilyet! De Simsonból!

komment

Címkék: kis színes honda zoomer

süti beállítások módosítása