Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Ocsmány, olcsó, megvettem

2012.10.03. 20:55 kőbájker

1.jpg


Az elhíresült csúnya robogós posztomhoz szükséges anyaggyűjtéskor különféle szemet gyönyörködtető és hátborzongató gépet találtam. Akkor figyeltem fel arra, hogy a Honda igencsak élen járt rusnyarobogó-tervezésben a nyolcvanas évek elején. A nem túl gyakori Beat típus osztatlan lelkesedést váltott ki belőlem, főleg hogy élőben is kipróbálhattam, sőt, le is maradtam egy motorhibás példány megvételéről.

3.jpg

Azóta a sok szívás, a Fossal való pofáraesés (amelynek a slusszpoénját az Égéstérben szeretném elmondani) hatására a hátam közepére sem kívánom a robogókat, főleg a két ütemet, de most tök véletlenül belefutottam egy hirdetésbe, amiből aztán egy látszólag nem túl meggondolt vásárárlás következett.

5.jpg

A TC szerkesztőség persze nagyjából egyöntetűen lehülyézett, de ez nem zavar, mert ha egy Rejtő regényben lennénk és a klubrendszert vázolnám, mindenképp ők lennének az Irigy Péniszek. Hiszen sajnálják tőlem a restaurálás sikerélményét, amivel nyilván überelni fogom a Csikós Pontonját és az egyéb ehhez képest piti projekteket.

2.jpg
Nem Mork tojását fényezték bilikékre, hanem ez egy robogó, és tényleg így néz ki: a hatvanas évek sci-fi világát komolyan gondolták a Hondánál. A műszaki alapok teljesen normálisak, egyszerűen csak rettenet ronda gyárilag, amíg jó magyar munkáskezek a román technológiát alulmúlva le nem fényezték. Most már nincs is rá szó, de az megérne egy kvízkérdést, hogy fújva van-e vagy ecsettel taknyolva, mert a tekintélyes megfolyások önmagukban még nem árulják el.

4.jpg

A látszat ellenére pöccre indul, bár az automata szívatóval lesz gond, nagyon pörög. Jön-megy, van lámpa, fék, még az index is működik, sőt, talán a különolajozás is.

6.jpg

Elvileg 1980-as évjárat, vagyis veterán. A biztosítási matrica szerint 1992-óta Magyarországon van, ami nem jó jel, hiszen egy japán nyugdíjas orvosnő robogója jóval megkíméltebb lenne. Csak azt nem kapnám meg 25 ezerért. Persze tegnap óta az akksi beszart, és ezen gyárilag nincs berúgó. Lehet, újat kellett volna vennem.

komment

Címkék: honda projekt csúnya flush

süti beállítások módosítása