Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Ezért a pokolra jutsz!

2012.04.11. 14:26 kőbájker

A Honda CB 900 egy csodálatos sornégyes, amely már dupla vezérműtengelyes blokkal készült. Igaz, ezek már erősen veteránmotorok és megvenni is ennek tudatában szabadna, ha épelméjű pénzt kérnének érte. Sajnos az áruk is veteránosítva van lassan, különösen, ha a valaha erősen lenézett, ma már annál jobban megbecsült softchopper változatokról van szó.

A japán softchopper igazi ratyi megoldás volt az igazi keménytökű Harley-khoz képest. Mai szemmel talán nem is akartak ezek annyira hasonlítani: ugyan mindig volt V2-es is a gyártók kínálatában, a mezei sor négyes motor csopperesítését nem hagyták ki.

Emlékszem, kb. 100 éve egy ismerősömnek szereztem egy Xj 750 Secát 3 kiló körül, és roppant bénának tartottam, pedig neki ez volt a chopper, és nagyon tetszett.

Ma már korántsem gondolom így: vagy én hülyültem meg, vagy megszépültek ezek a motorok. Talán csak megértettem őket.

A Honda CB 900 Custom a Honda értelmezése a softchopper témára. A belőle készült átépítés értelmezése azonban meghaladja a képeségeimet. Árpád szerint robogó, ezért került a robogóblogba. Szerintem viszont kétkerekű trike. (Egy a lényeg, hiperrusnya. - Árpád)

30 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása