Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Tanácsok téli robogózáshoz 1.

2012.02.04. 19:34 kőbájker

Leesett a hó, emberes mínuszok vannak, a sajtó úgy csinál, mintha természeti katasztrófa lenne, pedig a bal herémet tenném rá, hogy volt már ilyen máskor is. Mármint hó, csak rövid az emlékezet.


Speckó MBK Boosterrel könnyű

1995-től három telet nyomtam le motoros futárként, ami akkoriban ismeretlen munkakör volt a népnek, így a buszmegállóban álló nem túl okos droidok eléggé feltűnően mutogattam rám és röhögtek rajtam, ahogy lavíroztam a hóban. Akkoriban még nem volt újdonság a hó, ilyenkor motorozó barmokhoz azonban nem szoktak hozzá. Az fel sem merült, hogy esetleg nem szórakozásból csúszkálgatok, vagy mert elfelejtettem, milyen évszak van, hanem mert dolgozom: ez a munkám, hogy dolgokat vigyek motorral. (Napi 8-10 óra ütős: emlékszem, még álmomban is folyton a hátsó kerék csúszását korrigáltam.)

A futárszolgálatok ugyanis nem állnak le: a megrendelő teljes mértékben leszarja, hogy leesett a hó. Esetleg még inkább futárt hív, hogy ne az ő segge fázzon. A gyökerebbek persze bepanaszolnak a diszpécsernél, hogy sáros és havas ruhában jöttél a csomagért az irodába – managgger körökben is akad fogyatékos bőven.


Egy jó Simsonnal még könnyebb

Egyszer be is pisáltam félig, mert alig bírtam visszaérni az irodába. Ott a lift nem akart jönni és amikor berohantam a budiba, akkor tudatosult bennem, hogy miért nem jó az egyrészes termoruha. Féllábon ugrálva hámoztam le magamról. Amikor jéghideg kézzel megfogtam a cerkát, robbanásszerűen eleresztette a cuccot, bele a gatyámba.

Úgy kaptam ki, mint egy megvadult locsolócsövet. Szerencsére nem kellett hazamennem hogy átöltözzek, ugyanis nem befolyásolta a halmazállapotomat: a vízhatlan termoruhám is szarrá volt ázva, meg mindenem, bőrig. Semmit nem osztott már, hogy némileg behugyoztam, vagy sem.


Így a legkönnyebb!


Szóval az első tanácsom: télen, mínuszokban lehetőleg ne robogózzunk. A többit legközelebb. 

28 komment

Címkék: tél futár

süti beállítások módosítása