Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Vespa 87 ezer kilométerrel

2012.09.20. 09:59 kőbájker

1.jpg

Néha döbbenetes gyöngyszemekbe botlik az ember. ET2-es Vespával mentem már, de nem ötvenessel és azt kell mondjam, bár a kasztni ugyanakkora, tökéletesen elégedett vagyok a menetteljesítményekkel. Azkis  ET 2 is szépen gyorsít, a hatvanas végsebesség pedig a segédmotor kategóriának megfelelően bőven elég. Főleg, hogy a Vespás jellegzetesség, a lengőkaros első futómű ennél a tempónál még bőven a helyzet magaslatán van, a fékekekkel egyetemben.

3.jpg

Nem mondom, hogy ez a darab teljesen újszerű állapotban van, bár a kasztni - szó szoros értelmében karosszéria, mert a többi robogóval ellentében a Vespán a fém karosszéria nem csak burkolat, hanem az tart össze mindent - inkább csak koszos, mint szakadt. A futómű azonban már kapott, volt esés-kelés valószínűleg, mert két kerékkel is szinte három nyomon megy. Ezt majd javítani kell, de ez legyen a legnagyobb baja.

2.jpg

A blokk csodálatosan zörejmentes, kifogástalan hangja van - miközben az órában 87 ezer kilométer van. Nem huszonhét - nyolcvanhét. Nem tudjuk az előéletét, nem tudjuk, hányszor újították fel, de hogy az órát előre senki nem tekerte, az biztos. Itt egy ET2, pöccre indul, szépen megy, még csak tűgörgő-zörej sincs, kétütemű motorral, közel a 100 ezerhez, ami egy rendes túramotornak sem lenne megvetendő. Én az ennyit futott XJR-t már nem vettem meg.

4.jpg

87 ezer kilométer alatt sok barmot lehetett látni, de nekem csak kettőt sikerült, akik egyszerre, egymással párhuzamosan akartak kikanyarodni elém, egysávos útról. Szerencsére nem zúztam le, és remélem más se fogja: jó lenne látni 100 ezer kilométerrel is.

komment

Címkék: vespa et2

süti beállítások módosítása