Ezt az öreg nem láthatta előre, különben építőkészletben is kínálta volna a Cubot. Honda Szóicsiró maga sem gondolhatta, hogy a praktikus közlekedésre szánt kismotorja nem csak a napi ingázók millióit kényezteti el, hanem az olcsó, aranyos customra vágyó japán fiatalokat is.
Minap már beszámoltunk a vietnami srácok munkájáról, most itt a japán példaképek néhány gépe: a Cone Custom Cycles az ország egyik legelismertebb műhelye. Körváltós egyhengereseik 50 és 150 köbcenti közöttiek – van amelyik szelíd, de ha kell, bármikor előkapnak egy csipkésre tuningolt Takegawa blokkot.
A lényeg a forma és a stílus. A rengeteg extravagáns külsőség ellenére is befelé forduló Japán kultúrában igenis helye van az ilyen apró gyöngyszemeknek – nem csak mások véleményével törődnek, hanem saját lelküket kényeztetik a méreten aluli csemegékkel. Jó lenne, ha idehaza is megjelennének a hasonló motorok, vagy legalább olyan megbízható és olcsó donorok, amelyekkel neki lehet állni a munkának.
Vajon egy Jawa Pionier vázára ráférne a megbízható négyütemű motor?
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem