Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Honda: nem csak ingázó millióknak

2012.01.12. 11:25 baowah

Ezt az öreg nem láthatta előre, különben építőkészletben is kínálta volna a Cubot. Honda Szóicsiró maga sem gondolhatta, hogy a praktikus közlekedésre szánt kismotorja nem csak a napi ingázók millióit kényezteti el, hanem az olcsó, aranyos customra vágyó japán fiatalokat is.

Minap már beszámoltunk a vietnami srácok munkájáról, most itt a japán példaképek néhány gépe: a Cone Custom Cycles az ország egyik legelismertebb műhelye. Körváltós egyhengereseik 50 és 150 köbcenti közöttiek – van amelyik szelíd, de ha kell, bármikor előkapnak egy csipkésre tuningolt Takegawa blokkot.

A lényeg a forma és a stílus. A rengeteg extravagáns külsőség ellenére is befelé forduló Japán kultúrában igenis helye van az ilyen apró gyöngyszemeknek – nem csak mások véleményével törődnek, hanem saját lelküket kényeztetik a méreten aluli csemegékkel. Jó lenne, ha idehaza is megjelennének a hasonló motorok, vagy legalább olyan megbízható és olcsó donorok, amelyekkel neki lehet állni a munkának.

Vajon egy Jawa Pionier vázára ráférne a megbízható négyütemű motor? 

17 komment

Címkék: honda custom cone

süti beállítások módosítása