Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Robogós, akit felrúgnál

2012.01.06. 12:57 kőbájker

Nem járok BKV-val (nálam az a világvége és az öngyilkosság után jön), de állítólag vannak irritáló köcsögök, akik a zenés mobiljukat üvöltetik, ám egyáltalán nem zavarja őket az a tény, hogy ezt más is hallja. Uram bocsá' másokat esetleg zavar. Naivan azt gondolhatnánk, hogy épp elveszett a fülhallgató, de valójában két okot látok: 1.) feltűnési viszketegség, 2.) nem baszta nyakon őket idejében anyuci.

Ezen robogók alkotói minden bizonnyal rendelkeznek ugyanezekkel a pszichológiai problémákkal, más okot ugyanis nem látok, hogy miért kellett az autóhifi-show-k ezermillió decibeles hangerőre épített autóit leutánozni. Szép dolog a nagytesók átépítéseit adaptálni kismotorjogsihoz - értem én, meg tök jó, csak minek?

Sosem értettem a hülye emberekben ezt: az egyik debil diszkórobogót épít, a másik tahó meg dobálja a petárdát, durrog és örül neki. Miért jó zajongani? 

Nézzünk egy példát az alaphülyére: ülés alatti szett, ami menet közben nem túl értelmes, viszont biztosan jól masszírozza a prosztatát, bár ebben a korban még nincsenek vele gondok. (Viszont az se elhanyagolható tényező, hogy metroszexuális világban élünk.) Az biztos, hogy ez nem lányé.

A komolyabb verzió, ahol nem kell az ülést felnyitni a ricsajozáshoz. Ez menet közben is jól használható, ha unatkozunk túrázás közben és nem veszünk fel sisakot. Apró hiba, hogy a sisak kötelező mindenhol, ezért én építenék egy bluetooth-os fejhallgató rendszert is. Sőt, rádióadót vagy wifit, így fejhallgatón tudnám hallgatni  a garázsban pihenő robogómat. Persze tévé nélkül még így sem az igazi.

A szocreál verzió: egy finoman paraszt-átépített, ízléses, pöpec Simson Enduróba építették be az okosságot. A dolog innen nézve tetszik is, jó látni ezeket az öreg motorocskákat ilyen szépen megcsinálva, ezt itt el is fogadnám. De a hangszórós rész kimaradhatna.  

Nyilván más céljuk ezeknek nincs, minthogy önjelölt szórakoztató központot játsszanak, hiszen menet közben a "zene" élvezhetetlen. Csakhogy nem biztos, hogy ebből mások is kérnek, másrészt ennyi energiát és munkát értelmes dolgokba is lehetne fektetni. Egy biztos: van rosszabb a hangos kipufogós pöcsköszörűknél.

64 komment

Címkék: tuning simson

süti beállítások módosítása