Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Megint ellopták a robogómat!

2012.11.06. 09:59 kőbájker

Bréking nyúz, mondhatnám. Meg felemlegethetném a debileket, akik szerint hülyeség a robogórendszám. Mert ellopták. Igen, a kék szutykot, ami miatt kiröhögött a szerkesztőség és azt állították, ennél 25 ezer forintért sokkal jobbakat vehettem volna. (Igaz, közben a kezük bent volt a biliben.)

Nem, nem a 450 ezerért eladó rendszámos robogót vitték el. Nem az XJR-t, nem a többi értékes motort vagy robogót, nem az Audi R8-ast, hanem a 25 rugóért vásárolt, ecsettel bilikékre letaknyolt, festéktől bűzlő, szakadt, alapban is ronda, öreg, de legalább ritka, ezért a kutyának nem kellő Honda Flush-t. Nem volt hosszú életű nálam. Mikor vettem, egy hónapja? Még lefotózni sem volt időm.

És ki az a barom akinek ez kell?

Volt, aki azt mondta, ez nem lehet, ez biztos ott van, csak félretolta valaki. De nem, bejártam a mélygarázst - mert mélygarázsból vitték el, kamerák és biztonsági őrök közül - és nem volt sehol. Persze csak a kétségbeesett hitetlenkedés viszi rá az embert, hogy körülnézzen, mert ha útban lett volna valakinek, nem fogja kormányzárban látómezőn kívülre tologatni, odébbkúrja egy métert és kész. 

Másvalaki szerint a barátaim vicceltek meg, elvitték és felújítva kapom vissza. Nem, sajnos nincsenek ilyen barátaim, bárcsak lennének. Ilyen barátokat mindenki szeretne, de ez csak a filmekben van.

1.jpg

Euforikus a hangulatom, ahogy ezen az egészen röhögve arra gondolok, milyen alja szar világban élünk. Érdekes, hogy a három legszakadtabb robogómat pont ellopták. Ebből kettőt pont azért vettem meg, mert azt hittem, biztosan nem lopják el. A Flush felújításos projekt lett volna. A sors megkímélt az ezzel járó szopástól és segített megírni az eddigi legdrágább posztomat. (Mivel azt nem írtam meg, amikor egy terepralin elhagytam egy 300 ezer forintos kamerát.)

Legalább nem bosszankodom, mert egy állítólag gyári állapotú 1983-ast most hirdetnek 58 ezerért, ami nagyon olcsó: nekem biztosan sokkal többe lett volna a roncsot felújítani. Most már elment, nem fáj, és nem hiányzik: az a sorsom, hogy végérvényesen utáljam a robogókat.

110 komment

süti beállítások módosítása