Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Gyilkos magyar versenygép

2011.12.06. 19:57 kőbájker

Bence küldött egy mélt, hogy felajánljon egy-két versenyrobogót tesztre. Ahhoz most kicsit hideg van, de addig nézzük, mi vár rám tavasszal. Van videó, van kép, vannak adatok és van lelkesedés - ez tényleg nagyon komoly.

Így néz ki a valódi robogóépítés, nem az a húszezer forintos bohóckodás, amit én csinálok – igaz, itt a cél egy igazi versenygép, hiszen Bence nem viccel.

Sosem voltam még robogóversenyen, de hiszek neki, amikor azt állítja, igen izgalmas, ráadásul ez relatív low-budget dolog, tehát elvileg bárki nekiállhat pár százezer forinttal. Csak egy jó alap kell – ezt a példányt Daróczy Attila építette és egyedi vázzal rendelkezik, amely már önmagában is műremek.

A konstrukció abban hasonlít a Fosra, hogy itt is elöl van a tank, de ezenkívül pedig ég és föld a két konstrukció kivitelezésének minősége.

Már csak azért is, mert ez tényleg minőségi cuccokból áll: lecsavarozható króm-molibdén vázból, ez hordja belül a tankot, amely egy mart alu vázközéphez csatlakozik, és hátul kézzel gyártott alu segédvázban ér véget. Gyönyörű, erre más szó nincs!

Az alkatrészek listája impozáns, és semmi sem jött a bontóból: Piaggio Zip blokk öntvény, full Polini Big Evo 70 köbcentis készlet, NSR 50 mini fék tárcsa, Brembo főfékhenger, carbon downhill kormány, kézzel készített tank, Stage 6 első villa, Gubellini hátsó rugóstag.

Ha ezt megemésztetted, nézzük a teljesítményt: 25+ lóerő, száraz súly: 50 kiló. Ezt leírni is félelmetes: 50 kiló, a testsúlyom fele.

Elképzelésem sincs, mit művelne egy ilyen közúton. A pályáról van némi ízelítő: 

 

20 komment

Címkék: versenyrobogó

süti beállítások módosítása