Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

A tiéd az út?

2013.10.19. 20:53 kőbájker

Nem feltétlenül látott életében igazi motort, aki az animációt csinálta, de a poénok ülnek: jól kifigurázza az átlag közlekedő felelőtlen hülyeségét.

Én a elvileg dolgot legjobban az ötvenes robogósokra hegyezném ki, a legutóbbi időkig ők voltak  a legjobban eltévedve a képességeikkel és a nekik járó lehetőséggel kapcsolatban. De az utóbbi időben kezdik überelni őket a nagyrobogósok a "legnagyobb gyökér" és a "jajjdetudokmotorozni" közös ranglistán. Nekik általában nagyon meg kell mutatni, főleg, ha egy rendes motorral állnak együtt a pirosnál.

A motoroknál érdekes módon a legnagyobb tahók az autósokhoz hasonlóan a BMW-sek között vannak, bár korántsem akkora arányban, hogy szinte mind. Míg egyszer tudományos kísérletként megszámoltam az M5-ös autópályán, hogy hány normálisan közlekedő BMW autót találok százalékosan az arra közlekedő BMW-sek között (0%, jött ki), sőt, a nem új, nem menő BMW-sek között is akad már wannabe BMW-s türhő, aki a tök üres Aldi parkoló esetén is a bejáratban áll meg a lefosott E30-cal, addig a BMW motorosoknak csak kisebb része gyökér. (mint amennyi nagyképű.) De aki gyökér, az nagyon. Például ha a lámpa előtt állva nem fér el a kocsisorok között, felmegy a járdára és így jut előre, nyilván ezzel roppant fontos másodperceket nyerve az életbevágó fontosságú útja során.

Valamiért nincs késztetés az emberekben, hogy úgy közlekedjenek, mintha mások is lennének a világon. Pedig vannak. A mókás animáció egy közlekedésbiztonsági kampány része.

komment

Címkék: kis színes közlekedésbiztonság

süti beállítások módosítása