Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Ráizgulni egy olaszra? Muszáj!

2012.10.13. 08:01 kőbájker

Nem szeretem a bicikliüléses motorkákat, de az a rom a minimalista opikai tuninggal (lecsaptak róla mindent) nagyon jópofa. És legfőképp nagyon ritka, még sosem láttam ilyet, pedig az olaszoknál és a franciáknál ez a fajta "átalakítás" igen menő.

2.jpg

Igen vicces helyzet: megállok egy Harley-val és a gyúrós haverokkal, majd a kis Rizzato Califfone 4M-et nézegetjük, sőt fotózzuk. Ugyan a szokásos marrokamera/fényképező nem volt nálam, de megkértem Spárta Attilát, hogy lője meg ájfonnal. Hagytam üzenetet, hogy szívesen "tesztelném", sőt, akár meg is venném. Na ezt leszarta a tulajdonos, pedig az első pont nem hiszem, hogy annyira fáj.

califfone4m1984.jpg

Ha egy ilyen motorkát kifogsz, és annyiért, amennyi a reális piaci ára (két kifli kb.), nagy mázlista vagy. A legjobb dolog mechanikailag az, hogy váltós, optikailag meg ütnek a henger hatalmas hűtőbordái. Szinte ideális építési alap, de itt nem kell nagy dolgokra gondolni, fillérekből összehozható: inkább bontani kell.

A Minarelli P sorozat blokk a csigazabálóknál legenda, simán lehet rá tuningszettet szerezni, de én nem piszkálnám. Ugyan van, akit a menetteljestmény izgat, de ez annyira nem okos dolog, mert a robogós gyorsulási verseny kb. annyira értelmes, mint kis pöccsel pornózni.

Persze nem csak sárvédőtől megszabadított, széttuningolt Califfonék léteznek: ez a blokk belekerült olyan műalkotásokba is, mint a csodálatos Gitane Testi.

komment

Címkék: moped minarelli

süti beállítások módosítása