Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Csőszjármű a jövőből

2012.04.27. 13:28 kőbájker

Európa legnagyobb fitnesz szakkiállításán jártam, aminek az égvilágon semmiféle robogós vonatkozása nem lett volna, ha nem akadnak azért Németországban is hülyék. Elképesztő, de találtunk egy olyan kisvárost, ahol senki sem beszélt angolul. A kiváló indiai étkezde még hagyján, de hogy a hotelben sem, az kissé gáz. Az alapos tájékoztatás következtében történhetett meg az, hogy amikor indultunk volna vasárnap reggel ötkor haza, a kaput zárva találtuk.

Colos barátom lóbaszónindzsa-ugrással átvetődött a kerítésen, ahol talált egy olyan telefonszámot, aminek a végén angolul szólalt meg egy álmos hang. Aki csodálkozva kérdezte, hogy miért nem nyitottuk ki a szobakulcson levő másik kulccsal a kaput. Hát azért bazeg, mert 1.) senki nem mondta, hogy zárva lesz, 2.) senki nem mondta, hogyan kell kinyitni, 3.) leraktuk a kulcsokat a recepción, és az a kulcs nyitja a bejárati ajtót is, ezért már nem tudunk visszamenni, mert csak belül van kilincs. Így végül azt mondta, ő nem tud jönni, mert messze lakik, de fél órán belül küld valakit.

Milliméterre pontosan 30 perc múlva megjelent a nem éppen kommunikációs zseni recepciós nyanya robogóval. Nem nyugdíjas C-Merci, hanem kínai robogó, Lidl sisak, motorosruha. Nem csak nálunk drága a benzin!

Ezenfelül nem sok robogót láttam, aminek az is az oka, hogy az expo-hotel-indiai csehó útvonalon kívül sehol sem voltunk, egy valamin azonban rögtön megakadt a tekintetem az expo bejáratánál: egy piros Zoomeren.

Erről eszembe is jutott, hogy nemrégiben a bangkoki motor show-n bemutattak egy új, koncepció fázisban levő Zoomert, a fantáziadús nevű Zoomer X-et

A koncepciózoomer elég futurisztikus, kevésbé kelt csöves munkagép benyomást, már ha észleljük, hogy a dizájn eddigi alapját adó vázcsövek teljesen eltűnnek egy műanyag burkolat mögött. A formaterv így is próbálja a megszokott formát hozni, de engem mégis inkább egy kilencvenes évekbeli sci-fi film kellékjárművére emlékeztet, mintsem a jelenlegi, mopedrallyért kiáltó Zoomerre.

Műszakilag a robogó tuti ott van a szeren: arra is volt idejük, hogy a vaskos felfordított első teleszkópszárakat szemből x alakúra mart villahidakkal prezentálják, és igényesnek néz ki a műszerfal-konzol is. (Hacsak nem valami műanyag gagyiság van itt a háttérben.) Még endurós kézvédőre is futotta. A hátsó sárvédő ugyan lehet, hogy jelképes, de pofás, a hátsó rugóstag pedig tuti nem gagyi.

Az elsőre húbazmeg faktoros járművet azért élőben lenne jó látni, hogy komolyabban ítélkezzünk fölötte. Erre azonban nem nagyon kerül sor mostanában, mert ha lesz is valaha gyártás, az még odébb van, hogy ilyennel ralizzanak a magyar mezőőrök.

6 komment

Címkék: honda koncepció zoomer

süti beállítások módosítása