Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

A világ legcsúnyább choppersport robogója

2012.01.30. 13:55 kőbájker


CFMOTO V3

A világ legcsúnyább choppersport robogóját küldte át nekem Árpád, de szerintem nem is néz ki rosszul, csak elsőre nem értettem, hogy rádiós vagy vezetékes távirányító van-e hozzá.


V5

A kínainak néha fura dolgokat gyártanak, és itt most nem csak a gagyira gondolok. A 20 éve létező a robogóktól az ATV-ken át az UTV-kig gyárt járműveket. (Ez utóbbit gőzöm sincs, hogy hívják magyarul.) A mi szempontunkból azonban az a különlegesség érdekes, hogy CVT váltós motorkerékpárjuk is van: vagyis motorrobogó vagy robogmotor, hehe.

Az eredmény kétséges, bár meg kell mondjam, a chopper jellegű, szép nevű CF 250T V5 nem a blokkja miatt néz ki hülyén, inkább a tank alatti rész burkolata szokatlan. A másik, már nem gyártott típus, a V3 túramotorba oltott sportrobogó szintén nem olyan rossz, mint ahogy Árpád öklendező képét elképzelem egy szemetes fölött a TC szerkesztőségben.

Ismerve az ízlését, ez igen távol áll tőle. Mi, jóindulatúak szerintem élőben rettennénk meg igazán a felhasznált anyagokat látva, bár a krómozott műanyagnak kinéző bukókereten és lábtartón az sem segít, ha valójában fém.


Sok motor nem lesz szebb az egyedi fényezéstől, sőt. Ez sem. Broáf!

De azért ki merem jelenteni: egész jó 250-es robogóblokkos kezdőmotorokat lehetne készíteni. Csak rá kéne feküdni a formatervre, ami mindenképpen unortodox lenne (hogy egy ma divatos szóval éljek), de egy jól kitalált, futurisztikus forma a szemnek is kellemessé tehetné ezt az amúgy igen praktikus ötletet. 


Ilyesmi simán készülhetne CVT váltós blokkal

A fokozatmentes automata váltóval szerelt 250-esek 15-18 lóerőt tudnak. Hátul 150/80 R 15-ös gumi feszül, a végsebesség 100 felett van (a V3 állítólag 130), üres súly 178 kiló, a fogyasztás tuti csekélyke: a V3-nál 3,3-at írnak.

Nem is hangzik rosszul ez rendőrmotor esetében, ráadásul a kép alapján rendőrmotorként egész vállalhatóan néz ki. Egyébként ki nem szarja le a kutyát nem érdekli, hogy néz ki egy robogó, ha rendőrmotor. Már csak azt a műszaki problémát kell kiküszöbölnie a fejlesztőknek, hogy álló helyzetben ne forogjon a kereke.

30 komment

Címkék: robogó csúnya cfmoto

süti beállítások módosítása