Hirdetés

image.jpeg

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Tanácsok téli robogózáshoz 1.

2012.02.04. 19:34 kőbájker

Leesett a hó, emberes mínuszok vannak, a sajtó úgy csinál, mintha természeti katasztrófa lenne, pedig a bal herémet tenném rá, hogy volt már ilyen máskor is. Mármint hó, csak rövid az emlékezet.


Speckó MBK Boosterrel könnyű

1995-től három telet nyomtam le motoros futárként, ami akkoriban ismeretlen munkakör volt a népnek, így a buszmegállóban álló nem túl okos droidok eléggé feltűnően mutogattam rám és röhögtek rajtam, ahogy lavíroztam a hóban. Akkoriban még nem volt újdonság a hó, ilyenkor motorozó barmokhoz azonban nem szoktak hozzá. Az fel sem merült, hogy esetleg nem szórakozásból csúszkálgatok, vagy mert elfelejtettem, milyen évszak van, hanem mert dolgozom: ez a munkám, hogy dolgokat vigyek motorral. (Napi 8-10 óra ütős: emlékszem, még álmomban is folyton a hátsó kerék csúszását korrigáltam.)

A futárszolgálatok ugyanis nem állnak le: a megrendelő teljes mértékben leszarja, hogy leesett a hó. Esetleg még inkább futárt hív, hogy ne az ő segge fázzon. A gyökerebbek persze bepanaszolnak a diszpécsernél, hogy sáros és havas ruhában jöttél a csomagért az irodába – managgger körökben is akad fogyatékos bőven.


Egy jó Simsonnal még könnyebb

Egyszer be is pisáltam félig, mert alig bírtam visszaérni az irodába. Ott a lift nem akart jönni és amikor berohantam a budiba, akkor tudatosult bennem, hogy miért nem jó az egyrészes termoruha. Féllábon ugrálva hámoztam le magamról. Amikor jéghideg kézzel megfogtam a cerkát, robbanásszerűen eleresztette a cuccot, bele a gatyámba.

Úgy kaptam ki, mint egy megvadult locsolócsövet. Szerencsére nem kellett hazamennem hogy átöltözzek, ugyanis nem befolyásolta a halmazállapotomat: a vízhatlan termoruhám is szarrá volt ázva, meg mindenem, bőrig. Semmit nem osztott már, hogy némileg behugyoztam, vagy sem.


Így a legkönnyebb!


Szóval az első tanácsom: télen, mínuszokban lehetőleg ne robogózzunk. A többit legközelebb. 

28 komment

Címkék: tél futár