Hirdetés

image.jpeg

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Honda: nem csak ingázó millióknak

2012.01.12. 11:25 baowah

Ezt az öreg nem láthatta előre, különben építőkészletben is kínálta volna a Cubot. Honda Szóicsiró maga sem gondolhatta, hogy a praktikus közlekedésre szánt kismotorja nem csak a napi ingázók millióit kényezteti el, hanem az olcsó, aranyos customra vágyó japán fiatalokat is.

Minap már beszámoltunk a vietnami srácok munkájáról, most itt a japán példaképek néhány gépe: a Cone Custom Cycles az ország egyik legelismertebb műhelye. Körváltós egyhengereseik 50 és 150 köbcenti közöttiek – van amelyik szelíd, de ha kell, bármikor előkapnak egy csipkésre tuningolt Takegawa blokkot.

A lényeg a forma és a stílus. A rengeteg extravagáns külsőség ellenére is befelé forduló Japán kultúrában igenis helye van az ilyen apró gyöngyszemeknek – nem csak mások véleményével törődnek, hanem saját lelküket kényeztetik a méreten aluli csemegékkel. Jó lenne, ha idehaza is megjelennének a hasonló motorok, vagy legalább olyan megbízható és olcsó donorok, amelyekkel neki lehet állni a munkának.

Vajon egy Jawa Pionier vázára ráférne a megbízható négyütemű motor? 

17 komment

Címkék: honda custom cone