Hirdetés

image.jpeg

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Robogós, akit felrúgnál

2012.01.06. 12:57 kőbájker

Nem járok BKV-val (nálam az a világvége és az öngyilkosság után jön), de állítólag vannak irritáló köcsögök, akik a zenés mobiljukat üvöltetik, ám egyáltalán nem zavarja őket az a tény, hogy ezt más is hallja. Uram bocsá' másokat esetleg zavar. Naivan azt gondolhatnánk, hogy épp elveszett a fülhallgató, de valójában két okot látok: 1.) feltűnési viszketegség, 2.) nem baszta nyakon őket idejében anyuci.

Ezen robogók alkotói minden bizonnyal rendelkeznek ugyanezekkel a pszichológiai problémákkal, más okot ugyanis nem látok, hogy miért kellett az autóhifi-show-k ezermillió decibeles hangerőre épített autóit leutánozni. Szép dolog a nagytesók átépítéseit adaptálni kismotorjogsihoz - értem én, meg tök jó, csak minek?

Sosem értettem a hülye emberekben ezt: az egyik debil diszkórobogót épít, a másik tahó meg dobálja a petárdát, durrog és örül neki. Miért jó zajongani? 

Nézzünk egy példát az alaphülyére: ülés alatti szett, ami menet közben nem túl értelmes, viszont biztosan jól masszírozza a prosztatát, bár ebben a korban még nincsenek vele gondok. (Viszont az se elhanyagolható tényező, hogy metroszexuális világban élünk.) Az biztos, hogy ez nem lányé.

A komolyabb verzió, ahol nem kell az ülést felnyitni a ricsajozáshoz. Ez menet közben is jól használható, ha unatkozunk túrázás közben és nem veszünk fel sisakot. Apró hiba, hogy a sisak kötelező mindenhol, ezért én építenék egy bluetooth-os fejhallgató rendszert is. Sőt, rádióadót vagy wifit, így fejhallgatón tudnám hallgatni  a garázsban pihenő robogómat. Persze tévé nélkül még így sem az igazi.

A szocreál verzió: egy finoman paraszt-átépített, ízléses, pöpec Simson Enduróba építették be az okosságot. A dolog innen nézve tetszik is, jó látni ezeket az öreg motorocskákat ilyen szépen megcsinálva, ezt itt el is fogadnám. De a hangszórós rész kimaradhatna.  

Nyilván más céljuk ezeknek nincs, minthogy önjelölt szórakoztató központot játsszanak, hiszen menet közben a "zene" élvezhetetlen. Csakhogy nem biztos, hogy ebből mások is kérnek, másrészt ennyi energiát és munkát értelmes dolgokba is lehetne fektetni. Egy biztos: van rosszabb a hangos kipufogós pöcsköszörűknél.

64 komment

Címkék: tuning simson