Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Egyszer én leszek a hülye a Subbán

2012.05.17. 15:10 Winkler Róbert

Mármint az a hülye, akiket a trashblogok (update: sikerült) annyira szeretnek: a szánalmas, kelet-ázsiai hülye, aki a robogóján szállítja az egész családját, a bejárati ajtó keretét, vagy egy fejős kecskét. 

Én még nem tartok a kecskénél, de valószínűleg csak mert nincs kecském. Viszont van egy 200 Wattos Marshall gitárerősítő csöves fejem, persze régi szovjet hamisítvány, így régen a bandában csak Zsukov Marshallnak hívtuk a háta mögött. Aktív rockzenész korom óta őrizgettem, de nem használtam, mert nullás állásban is rezgett tőle az ablak. A 300-as ládát eladtam, ez meg pont elfért a szekrény tetején. De most eljöt az ideje, hogy értékesítési céllal elvigyem a Vintage 52 nevű boltba. Az erősítő egyébként húsz kiló; lemértem, tényleg kurva nehéz.

 

Hogy a kecskeszállító vietnámi robogósok mennyire hülyék, nem tudhatom, csak azt mondom, nehéz dolgokat robogóval szállítani egyáltalán nem para. Nekem például van erre a célra két autóm is, de az Újlipótvárosban nincs parkolóhely. Taxizni csak végszükség esetén. Nem mondom, hogy a családom szájától vonnám meg a falatot, ha taxival vinném, de nem szeretek taxizni, és kész. Szóval felraktam a Vino trepnijére, mielőtt aláhajtogattam az autószereléshez használatos jógamatracot rezgéscsillapításnak.

És kiadta. Zsukov Marshall túlélte, nekem sem kellett lassabban mennem, mint máskor, bár az úthibákon nyilván óvatosabb voltam. A legérdekesebb, hogy érzésre a Vinóban a húsz kilós, tehát relatíve nagy, Marshall alakú tehertől tökéletesen létrejött a túra BMW-érzés. Aki ült már nagy, boxer BMW-n, az tudja, hogy ezeken olyan érzés a manőverezés, mintha egy keljfeljancsin ülnénk, és ezt most ha csak karikatúra változatban is, de nagyon hozta a Vino.

Most már nagyon hajtok rá, hogy egy nyugati turista észrevegye munkásságomat, és azt higgye, hogy nálunk is megy ez a hülye robogós rakomány- életérzés, lefényképezzen, és felrakjon a lakhelye szerint illetékes funpic-fórumra. A második rakományom egy gurulós bőrönd, a harmadik egy terrárium volt. Tudom, hogy ezek még messze nem elég hülyék, de úgy érzem, jó úton járok.

Ön is szállított mert furcsa tehert robogón? Van képe róla? Megnéznénk, mert szóban nem ér!

62 komment

Címkék: yamaha világ vicces vino

süti beállítások módosítása