Hirdetés

image.jpeg

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • póli: Huu.. hát itt csak úgy röpködnek a fordulatok/nyomatékok..biztos manapság azért gyártják-fejleszti... (2013.12.18. 20:22) Kettő vagy négy ütem?
  • Nigger bácsi: Ezért 120 papírt? Max 80-at.. De azt is csak foghúzósan... (2013.12.18. 20:19) Kettő vagy négy ütem?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nikarágja: Köbi! Kösz, h felhívtad a figyelmemet az Égéstérben erre a cikksorra, amit most majd jól végigolv... (2014.01.06. 10:46) Ilyen állat nincs is!
  • mosön: Van itt még 1 gyártmány: www.dorado.com.tr/en/?page_id=107 (2013.12.30. 18:38) Titokban Peugeot-kat gyártott a Honda
  • Adam88: Nekem több Yamaha Jog om is volt, illetve van is. Szerintem semmi baj nincs a két ütemmel. Rendes... (2013.12.18. 20:34) Kettő vagy négy ütem?
  • románc cuvée: A 125-ös változatra szavaztam. Talán 11 Le, és valami 10.8 Nm, ami egy személynek kényelmes 70-80-... (2013.11.30. 18:21) Hoztál szivart?
  • Róbert Rakonczai: @xunilo: Ezzel vitatkoznék ugyanis szabályosan haladhat 2 segédmotoros egymás mellett egy sávban é... (2013.10.30. 13:23) Ideje megszívatni a robogósokat?

Pöcsköszőrű nagy keréken

2011.08.11. 09:06 kőbájker



Árpád, anyánk a Totalbike főszerkesztője (nem Árpád az anyánk, hanem a Totalbike) rendkívül szemfüles, mindig talál valami érdekeset. De vigyázni is kell vele: mi már rájöttünk, hogy ha valaki motort vásárol, célszerű eltitkolnia. Jön ugyanis Árpád, aki mániákusan át akar építeni mindent, lehetőleg valami retrós custom vonalra, bobber vagy cafe racer irányban. És mivel te éppen most vettél motort, ez potenciális alanynak minősül, ezért megkezdi a terrort: addig fog a motorodnak megfelelő típusok átépítéseinek képeivel és videóival bombázni, amíg végül vérben forgó szemmel nyúlsz a flexért.

(Gy.k.: humorérzék ON)

 

Így volt ez ez esetben is: a Burrito Brosnak volt egy fasza kismotorja, a klasszikus ötvenes CB, de Árpád feltehetőleg elkapta őket is, így kénytelenek voltak átépíteni a jószágot. Nem mintha baj lenne, mert csináltak belőle egy sokkal frankóbbat.

Ráadásul költséghatékonyan, szinte a kukából készült, legalábbis nem nagyon kellett venni alkatrészeket. Összedobták abból, ami porosodott itt-ott  a garázsban, vagy a haveroknál. Hja, így azért könnyű. 

Kapott kis tankot és Monkey ülést. A furcsa arányok nem szűntek meg maradéktalanul, de mindenképpen jópofa lett. Különösen, hogy a kis CB 50 négyütemű: ugyan nem lesz a sebesség bajnoka, de a megjelenést legalább kellemes hanghatás kíséri.

A projektet művészi magasságokba nem csak az emeli, hogy a video és a zene is a Burrito Bros műve, hanem az, hogy még mondanivalója is van. Vagy inkább üzenete: a tesók ezzel a bobberrel arra biztatnak, hogy hallgass Árpádra - ne félj egyedivé alakítani a motorodat!

8 komment

Címkék: honda custom bobber monkey cb50

süti beállítások módosítása